Tuesday, December 29, 2009

somedays

累了
走的好痛,兜兜转转,跌跌撞撞
的确,梦· 真的好远,
但,可悲的是
我没有梦,曾经想要有,但,没资格,也没能力
失败,经历了痛苦,真想躺在旷阔的草原上,看着天空,
把心放空,
心,太满了。。

我相信你有梦想,而我祈祷,那梦,会离你越近
我会祝福你

我想告诉你
不管将来你的梦在哪,不管你去不去得到,请你记得我曾带给你的温暖

也请你忘了我,是彻彻底底的

不管我在你心里扎了多深的根,连根拔起吧
因为我不想我离开了,而你却有遗憾,懂吗?
乖,现在起,忘了我。。

还有,请记得,


you are just you...and that's ok=)
try to know who you really are,and make use of yourself
dream,it does far,but i know,
you will reach it...i just know,because i'll be alway there for you,available just for you only

i don't have a dream,and i will never have one..
but i have a mission==
is to go somewhere deep inside the earth..
and save lives and souls
you maybe don't understand what i'm talking about
but you will ,somedays...=)

No comments:

Post a Comment